Photobucket Photobucket Photobucket

Korean punya party, BLCU terbakar.

entry ini di taip selepas 2minggu kejadian berlaku. :]
salam. ni hao! kabare?
pagi pagi after subuh diri ini tengak syok syok online, tetiba fuwuyuan ( 服务员) (mak cik yang tiap-tiap hari bersihkan bilik @ cleaner ) datang and dok ketuk ketuk pintu bilik. ikutkan hati apa benda la fuwuyuan nak pagi-pagi ni. biasa datang sapu bilik dalam pukul 9. ni pukul 7 dah datang. bukak je la kan, dah tetamu datang. mak cik fuwuyuan dengan semangat dok cakap suruh turun bawah dan pakai baju tebal. eh? pakai baju tu memang dia ada cakap, tapi tebal tu entah la. haha. *still x faham mandarin :p


dengan malas-malas kejut roomate dan turun bawah. rupa2nya dah ramai yang berkumpul kat bawah. ohhhh, ada kebakaran ke? haha. time tu la baru kalut ingatkan bilik. dengan lappy tak tutup, passport tinggal dalam bilik. -..-!

kebakaran di tingkat 6
kecoh jugak la 17好楼北语 terbakar. puncanya sebab foreigner Korea ni buat party birthday. then, lilin tu maybe la kena langsir ke apa. huhu.

 setiap orang  dapat notis sorang satu.
dalam notis tu ada cakap pasal korean tu. dan pihak atasan siap warning lagi dalam notis tu. x boleh masak dalam bilik, x boleh iron dalam bilik. kalau x iron dalam bilik, nak iron dekat dapur eh? haha.

peringatan kat sini, jangan main api :D


0 orang buat nakal:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...