salam aidiladha - Beijing


(6/11/11) di hari yang mulia, saya wan akmal afiqah ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada :)

-parents yang tercinta.
-adik beradik
-atuk, nenek
-mak sedara, ayah sedara
-sepupu-sepupu
-anak-anak sepupu
-jiran-jiran
-cikgu & kawan-kawan
~zaman tadika dulu, kot2 ada lagi yang kenal. >> tadika kemas beris tok ku , tadika yayasan islam kg. buloh
~sk banggol
~sk amer
~smka nurul ittifaq
-UiTM Puncak Alam 10/11 terutama H4 & R1104
-kawan-kawan tak kira di mana berada

dan

kawan2 perantauan yang berada di perantauan.
terutama yang berada di BEIJING
 *panjangnye :p


first beraya di perantauan :(
first beraya tanpa femly disisi :(
umi, nak balik! :(

terasa sebak disaat mendengar alunan takbir raya. pagi2 raya ayah call, wish selamat hari raya. ok fine. dorang makan sedap. huhu

tapi, kat sini x raya lagi. esok baru raya. papepon, kemeriahan raya tu ada. nak jugak kan.
di saat orang-orang kampung tengah makan lemang, rendang, ketupat. kami kat sini nak melantak jugak.

here NASI AYAM :D
nak resepi call mak lagi. hehe
umat Islam di Beijing menyambut raya aidiladha esok. so, esok raya!!


0 orang buat nakal:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...