justin biebir jual bubur (!)

salam :)
alaaa, comel la tu? >.<
al-kisah jushit bibir  justin bieber artis pujaan ramai tu. (x termasuk aku ) jual bubur . HAHA. dah x ada yang jemput buat show ke? tapi terbaik la justin ni, siap ada produk sendiri, justin bubur. tak tau la cammane rasa bubur tu. best ke x. *gelak guling2*
p/s : selena yang tolong masakkan ke adik justin :p

RM2.50 je. :D

25 orang buat nakal:

ekmal said...

mesti penjual muka mcm Justin Bibir..haha

Dzarief Zuhdi said...

hahaha.. nice.. :D

akmal afiqah said...

@ekmal haha. pelaris la tu.

akmal afiqah said...

@Dzarief Zuhdi :D

Luqeem™ said...

haha terbaik..lepas ni selena gomez lak

schaze zainn said...

haha nak buat pelaris la tu.

adoi, macam2 peniaga ni cuba buat untuk tarik perhatian pembeli =,="

HAJAR AZMAN :| said...

Maybe pnjual die pminat setia cik bibierrr kot

ayie said...

msti yg beli BEBEH..hahaha

akmal afiqah said...

@Luqeem™ murtabak selena. haha

akmal afiqah said...

@schaze zainn haha. yup2. pelaris.

akmal afiqah said...

@HAJAR AZMAN :| hehe. sumpah aku x nak beli.

akmal afiqah said...

@ayie haha. ko xnak beli ke? :p

Rtp Farra Arisha said...

bazar ramadhan kat mana ni kak pqah?? hahaha. macam2!!

akmal afiqah said...

@Rtp Farra Arisha haha. ntah la. x dpt di kesan :p

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

hahah! justin bubur pon boleh...ahaha! SG da cerai laa...

Is Levis said...

hahahaha halal ker

an nyek said...

selema gomez masak nie...hahaha...mcm2 taktik nak tarik pelanggan...ade 1 tu, kat mane tak ingt...kebab poket doraemon...hehe

akmal afiqah said...

@aHmaD haRieZ FuzeIN lorh. cerai dah ke? haha. cian.

akmal afiqah said...

@Is Levis halal. jakim cakap halal. hehe

akmal afiqah said...

@an nyek kalo dulu kat bazar campus ada jual kuih sin chan lah. macam2. haha

ame elms ! said...

agak agak Justin Bieber minta percent keuntungan tak kat makcik yang jual bubur nie ? kerana menggunakan nama beliau ? HAHA .

akmal afiqah said...

@ame elms ! kalau dia tahu la. boleh je mintak. haha

Bro Framestone said...

he...23x

sekali die saman.. mahu berjuta kena nie

akmal afiqah said...

@Bro Framestone sapa suruh pakai nama justin tu. haha

Luqaz™ said...

kt mne jual nie? halal ke x? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...