day 2 at Beijing

salam :)
lately, cam terlebih rajin lak update belog neh. hehe.
hari kedua kat sini, pagi2 dah kena kumpul kat lobi. ikut cikgu je nak bawak kiteorg pergi mana.
mula2 nak pergi bank yang ada kat luar uni, sampai sana ade masalah apa ntah. bukan paham apa dorang cakap. huhu =.='
buku pasal BLCU
ni buku cikgu bagi 
dalam dia. layan pic je la.

lepas tu jalan lagi, pergi pejabat nak daftar. hehe. dah siap daftar, isi borang, pilih kelas. ok, aku dpt kelas A. ada dua kelas je. A & B. 
dengan Nuha. classmate. kat bangunan ni la kelas aku.
habes daftar, jalan2. bebas je nak jalan ke mana. ewahhh, hari kedua dah rasa cam biasa kat sini. haha
petang lak, pergi makan. makan makan makan. :D
fruit salad. sebelom nasi sampai, dah habes dah  benda ni 
tu dia nasi cam pulut. berlaukkan telur goreng, ayam sweet sour. stat harini nak makan pon sdri2 dah.
baibai :)

6 orang buat nakal:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...