day 3 :]

hari ketiga di Beijing. semuanya berjalan dengan normalnya. hehe.
pagi2 kiteorang diarahkan berkumpul untuk pendaftran subjek, melawat kelas.

buku teks. oke, dah x sabar nak belajar
kandungan buku. cam best je kan. haha
jadual dah dapat. jadual sangat best. setiap hari kelas dari 830 am - 1140 am je :D
my name ^^
diambil dari akmal
cafe
tu diaaaa. tp x penah masuk pon. haha.
mee goreng. perut x leh nak terima lagi mknn ni. x habes. huhu
bil makan td. hekhek
ni cafe untuk muslim. tu tempat bakar sate
area BLCU
hoho. dgn Lia. kiteorang satu kuliah masa kat UiTM
area BLCU
dan lagi

petang lak kiteorang ada jamuan dengan guru-guru kat sini.
berbaju kurung oke.
oleh sebab aku nih penolong kelas A, ketua kelas,penolong kena makan bersama guru-guru dalam bilik VIP kot. ekeke.. adoyai. segan la. dah la x faham dorang cakap pe. makan pon cam x nak makan. control ayusss. haha
yg pempuan tu lah cikgu kiteorang nanti. lahaiii, comelah.
pengarah pejabat. then, sis tu salah sorang student Malaysia yg study sini.
diala yg banyak urus kiteorg kat sini. xie xie :)
sempoi je ^^
Arif n Syafiq. ketua kelas A n B

pic aku x de masa jamuan tu. sedeh weh. :|
-end-









4 orang buat nakal:

Amirah Adnan said...

pastu u ckp dgn member2 u je la? haha

akmal afiqah said...

@Amirah Adnan x gak. ckp camtu je la ngan dorang. wat2 paham. haha

Faez Rusni said...

bestla...huhu..nampk tenang je persekitaran die

super d0uble F :) said...

eh2,keciknye dunie.lia tuh kawan saye jugak ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...