nora elena di Beijing (?)

ohoii orang-orang kampung! semalam aku dapat bunga. bukan sekuntum mawar merah, tapi sejambak. kau adoo? keh3. ade ke yang nak kesah? :p

one question.
sape orang yang first bagi bunga kepada anda?

==>> ofkos lah pakcik jual bunga. HAHA
nak harapkan boypren bagi, boypren pon takdak lagi. hahuuu -.-'

 konon-konon cam nora elena la neh. perasan jap meh..
masa untuk!! deco bersama fefiqah. :D 
dilarang mengutuk hatta mengutuk didalam hati. deco main ikut  jari je neh. muehehe
pasu bunga digantikan dengan botol air. haha. kreatif lettew >.<

nak jugak kan yang ni. ekeke
kepada bakal-bakal boypren ku, x payah la kasi bunga ye sebab bunga neh mana la tahan. x leh simpan lama. jap je dah layu. kalau nak bagi, bagi la benda lain. coklet ke, bole la jugak nak makan kan. ^^

p/s: pakcik bunga tu bagi bunga sbb bunga-bunga ni kalo jual pon, eh memang dah x bole jual sebab dah x segar. tunggu masa nak bagi kat tong sampah jek. hihi

:::beijing makin sejuk. huhu.

4 orang buat nakal:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

in love bunga. nak kirim bunga segar dari beijing. hascuuuummm.hehe

akmal afiqah said...

@FIFIEY LYCHEE MARATION kat sini sangat banyak org jual bunga kat tepi2 jalan. nanti la nak pos klo nak. hehe :D

schaze zainn said...

wah dapat bunga :D

kalo schaze lagi suke dapat coklat..hihi

bunge cepat layu dan tak kenyang..hihi

=="

akmal afiqah said...

@schaze zainn yes u're rite dear :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...