OH pencuri K A B E L..

lama x update blog. dorang2 punya keja la ni. gatal tangan sangat curi kabel. wehh, lu senang2 la dapat duit, gua gak banyak susah maa.. choii ..  *tengah marah ni >.<

dah dekat satu kampung kot kena curi kabel nie. banyak sangat kes pasal ni. hah, mula2 area rumah kawan, lepas tu kawan yang lain lak. last2 kat rumah aku gak yang kena. siyes bengang. ngeng betol la. kita BAKORR je dorang2 nie. nak guna tepon rumah pon x boleh. strmyx dah sah-sah x boleh guna.. harapkan brukbeng jek. tu pon kadang2 boleh guna sebab itu barang ayah yang punya.. *cakap dah macam keling :P


korang2 yang buat kerja x elok nie,taubat2 la.. nak kena potong tangan ke??
saborrr je laaa~

2 orang buat nakal:

Amirah Adnan said...

ala sorry la.. xsengaja suh dyeorang curi kabel..
kehkehkeh..

akmal afiqah said...

@Amirah Adnan makcik ni kann...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...