Photobucket Photobucket Photobucket

segmen saya suka blog saya dan dot dot dot

Chegu Zubir

jom join segmen abg zubir nie. :)


syarat-syarat :

1) buat entry tajuk : Segmen Saya Suka Blog Saya dan Dot Dot Dot 
 dan linkkan ke entry [link]
-done-



2) letak header c.z yang biru dan ade awan2 dan linkkan ke entry nih
-done-

3) pastu buat sambung ayat ni sekreatif mungkin....
"Saya Suka Blog Saya......( sambung ikut ayat anda) 

saya suka blog saya kerana kalau tak saya yang suka siapa lagi kan? HEHE. nak harap follower yang suka tu x boleh nak harap sangat.. saya suka blog saya jugak sebab blog ni dah macam diary saya. jadi nanti bila saya dah anak ke, boleh la tunjuk kat diaorang blog mama dia nie.kehkeh

4) Blog yang korang kagumi
semua bloggers la. blog seseorang bloggers ni ada style masing2.

5) Dah siap semua yang kat atas tuh...tag la kawan2...join sesama dan pastikan blogger yang ditag tu tahu....
-done-

saya tag



5) siap..letak url entry kat ruangan komen entry ni k
-done-

akan tamat pada jam 12 tengah malam nih..k
cepat2

7 orang buat nakal:

azwa amani said...

wahhhh..mcm best jerrr segmen nii

Luqman said...

best2...nie lh masenye nk memuji blog sndiri..keh..keh..keh.. nntikn entry aku..klo smpat... 12 mlm? hmm...

fefiqah said...

@azwa amani jom2 join segmen nie.

fefiqah said...

@Luqaz nak tiru la tu.. HAHA

Abu Zafran said...

tq cz join my segmen

jom baca entry penghargaan buat anda

Entry Penghargaan : Peserta 02 Segmen Saya Suka Blog Saya....

fefiqah said...

@Chegu Zubirsama-sama chekgu!

Unknown said...

eh name ai! camne terlepas neh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...